2014. április 22., kedd

1.Durvaságok napja

Good morning!Kicsit sokat igértem (határidő),de végre volt időm.Remélem tetszik.:)

1.Durvaságok napja

MÁJ.25

Egy újabb nap,újabb terhek és újabb csókok a szeméttel.Hogy ezt mire értettem?Mikor anyámék elváltak,anya talált magának egy pasit.Rá 10 napra megláttam ezt a szemétládát egy másik csajjal,és még 2-vel.Anyám nem hisz nekem,csak tovább (szépen mondva) nyalja a seggét (bocsi a kifejezésért).
Tanulság:Mindig legyen nálad telefon,hogy fel tudd venni az ilyen dolgokat.

16:30

Épp zenét hallgattam,mikor anya kiabált,hogy menjek le.Lementem a szemeimet forgatva,és leültem a kanapéra,mert gondoltam sokkoló lesz.
-Nicole,szeretnék valamit mondani.
-Jézus!Mit?
-Hát... hogy... lesz egy kistesód.-mondta vigyorogva
Persze én nem vigyorogtam,hanem a csodálkozó arcomból a mérgesre váltottam.
-Most ezt ugye nem mondod komolyan?!
-De!Hát nem örülsz?
-Képzeld,nem!Ilyen idős korodban,és ettől  a hülyétől aki megcsalt?!
-Nem csalt meg!
-De igen!-felálltam-El sem hiszem hogy az anyám vagy.Mikor még nem váltatok el,normális voltál.Még jó,hogy holnap indul a gépem Los Angelesbe,és új életet kezdek.
Fogtam magam és mérgesen felszaladtam a szobámba.Felhivtam Lizt,hogy a parkba tali.
Siettem,mint az őrült,nehogy anyám elkezdjen bőgni,hogy miért lettem ilyen.Pont akkor értem oda,mikor Liz.Szomorúan megölelt.
-Sajnálom!De találtam egy tök jó esküvői ruhát anyudnak.
-Mi a francról beszélsz?
-Hát arról hogy anyudnak megkérték a kezét.
-Nem is!
-Akkor megnyugodtam.
-Anyám gyereket vár.
-Most udvariatlanság lenne,ha elkezdek fuldokolni?
-Szerinted én hogy reagáltam?Legszivesebben most felülnék a gépre,és mennék.
-Kibirsz még egy estét.Sőt még mész a bárba is,vagyis nem leszel túl sokat otthon.
-Gyerünk,igyunk meg egy Vodkát.
-Hülye vagy?Nem ihatsz.
-És mégis miért nem?
-Mert akkor hülye leszel,és lelépsz az Antarktiszra.
-Még az is jobb,mint hogy anyám gyereket várjon.
-Inkább kávézz!
-Mindegy,csak hatásos legyen.
Leültünk egy kávézóba,és folytattam a kiakadást.

Még sétáltunk,kosaraztam és verekedtem (na jó,csak egy macskát kergettem).Egészen 7-ig csináltuk ezt.Utána már mennem kellett a bárba.
Ott sem voltam jobban.Zúztam a poharakat,kiabáltam mindenkivel..... Ez Nathannak tűnt fel.
(Ő a munkatársam és a volt pasim)

-Hé!Mit ártottak neked azok a poharak?
-Ahh,bocs csak ideges vagyok.
-Mi a baj?
-Az irodában elmondom.-berángattam az irodába
-Na?
-Anyám gyereket vár.
-Oh,mon Dieu!-fakadt ki franciául (jelentése:Oh,Istenem).Az apja francia.
-Szerinted én mit mondjak?
-Ez azért durva.Ilyen idős korban...
-Sőt ettől az embertől.
-Hát az igaz.Régen anyámat akarta,de én szerencsémre megvédtem.
-Ó,akkor nekem miért nem segitettél?
-Mert nem mondtad.
-Gondolhattad volna.
-Na de.... -nem mondta végig,mert bejött a főnök
-Elnézést,csak...
-Á,nem baj,mert pont téged kerestelek.Nathan,kérlek...
-Bocsánat.Már megyek is.
-Nicole,téged választalak a jövendő főnöknek.
-Hogy mi?
-Igen,jól hallottad.Holnaptól te vagy a főnök.
-De én Los Angelesbe leszek.
-Nem érdekel,te leszel a főnök.
-De...
-Nincs de!Te leszel a főnök.Más ennek örülne.
-Én is örülnék,ha nem mennék L.A.-be.
-Búcsú szó?
-Mi?
-Ki vagy rúgva!
-Jó,de kérem a fizumat!
-Majd ha meghaltam.
-Legalább a felét.
-Tessék 100 dollár,ebből bevásárolsz magadnak L.A.-ben.-szó szerint belenyomta a kezembe a pénzt
-Csak szólok,kiszámoltam,és 200 dolcsi lenne.
-Azt mondod,hogy nem kell neked?Akkor ez az enyém és még a pohárt is ki kell fizetnie valakinek.
-Itt van!Vagy ha kell,odaadom az összes itt keresett pénzem.Ja,bocsánat,de azt még nem kaptam meg.Viszont NEM látásra!
Megint mérgesen becsaptam magam után az ajtót.Már kicsit sirva kirohantam.Gondolom Nathan mindent hallott,mert küldött egy SMS-t:
"Kicsit hangos volt.Mindenki csak figyelt,hogy mi van.És a fizudat majd elküldöm postán.
U.I.-Jó utazást!:)"
Egy pillanatra mosolyra húzódott a szám,de ahogy mondtam csak egy pillanatra.Liznek SMS-ben megirtam a történteket.
Otthon már sirva mentem be a szobámba.Még bepakoltam azokat a cuccokat amiket még kint hagytam.A szobám olyan volt,mint ha kirabolták volna,csak a szekrényt,az asztalt és az ágyat hagyták volna itt.
Megmosakodtam,átvettem a pizsimet és összefogtam estére a hajam.
A pizsim:

Ez a kedvencem.
Alvás előtt még az ablakon bámultam kifelé és a szomszéd lánnyal beszéltem.Kb.10-kor feküdtem be az ágyamba.Még  Temple Run 2-t is játszottam.Hát ebből sehogy nem lesz alvás.Negyed óra múlva már kezdtem ásitozni.Letettem a telefonomat az asztalomra,és (VÉGREEE!!!) elmentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése