2014. július 2., szerda

5.Élvezem a cseppnyi boldogságot

5.Élvezem a cseppnyi boldogságot

Na hol is tartottam?Ohh.....
Belépett  James és Stephanie.
-Mit akartok?Mert 2 percnél nincs több időd.-kiváncsiskodtam
-Remélem boldog vagy mert megyek vissza New Yorkba.
-De jó!Kinek köszönjem meg?
-Magadnak!
-Imádom magamat!
-De ettől még Jamessel leszek,szóval ha megtudom,hogy rámásztál,akkor ne akard tudni hogy mi lesz.
-Nem érdekelsz!Pá!Nem fogsz hiányozni!
-Te se nekem.
Egy grimasszal kiment.Mindenki csak nézett.
-Mi az?Nem láttatok még furcsán normális embert?-kérdeztem mosolyogva
-Köszönjük!!!!!!!-ugrottak rám
-1.Álljatok már fel!
2.Mit?
3.Hány kilók vagytok?
-1.Már megtettük.
2.Azt hogy elüldözted a r"bancot.
3.Kb. 80.-válaszolt máris a kérdéseimre Kendall
+Nem megyünk le a partra?
-Mehetünk.
-Akkor a sok fölösleges cuccot elő és indulunk.Kaptok 10 percet.
Összeszedtük magunkat és lementünk a partra.
Már az eleje jól kezdődött.Nem volt hely.Vagyis csak szerintem.A 2 fiú megmutatta a "VIP helyüket".Lepakoltunk és utána már kezdtünk napozni és a fiúkon röhögni.Nem tartott sokáig,mert beráncigáltak a vizbe. Kezdődött egy kis verekedés,de utána búvárkodtunk,kagylókat gyűjtöttünk,várat épitettünk (mint a kis pisis 5 évesek),ettünk fura dolgokat,szaladgáltunk,pasikat néztünk (a fiúk persze csajokat),hülyültünk és a fiúk meg minket fényképeztek.Ezért még terveztem hogy agyon verem őket.
Néhány kép (azért verem őket agyon mert Twitterre feltették majdnem az összeset):
Jahh,és Liz visszaváltott barnára.Ezt előbb szerettem volna közölni.

@1loganhenderson: Egy nagyszerű nap a strandon @NickyS,@heffrondrive és @LizC társaságában.


@heffrondrive: A 2 bolond.

@1loganhenderson:Viszlát tweet. @NickyS meg fog ölni.:D

@heffrondrive: Még itt is fontos a haj @LizC -nek...

A többit már nem merték.Csak egyet Lizről hazafelé:

Annyit hülyültünk.... Útközben találkoztunk Jamessel.Egész jó kedve volt.És nem is haragudott rám.Jippijájó!!!Nyugisan fogok aludni.Bementünk egy étkezdébe és ott beszéltünk....na meg folytatták  a fényképezést.Még szerencsénk hogy csoportos fiú WC-zés volt,ezért gyorsan kitörültük  a képeket.Csak hát lebuktunk.
-Ti mindig ilyen gyorsan pisiltek?-terelte Liz a témát mosolyogva
-10 percig voltunk bent.-nézett csodálkozva James-10 percig nézegettétek Logan és Kendall képeit.
-Ohh...
-De jó lenne menni,mert nekünk 7-re haza kell érni.
-Minek?
-VB.
-Ti is fociőrültek vagytok?
-Nem,mi focirajongók vagyunk.
Direkt húztam az időt csak sajnos Logan túl okos.Hazamentünk,és ahogy beértünk a házba a Carlexa párt láttuk.
-Ti nem Párizsba vagytok?-néztem furcsán 
-Ahogy látod nem.Carlos szépen kirúgatott azzal hogy elkezdett hisztizni.
-Miért hisztiztél megint?-kérdezte Kendall Carlostól
-Nem volt meg a reggeli gumicukrom.
-És egy hülye gumicukor miatt úszott el egy nagy szerepem!-ordított Alexa
-De te is eszed mint a hülye!Nico!
-Igen ez a nevem.-szóltam vissza nevetve
-Nem éppen ebben a kedvemben vagyok!-orditott Carlos is
-Jó-jó!Mi lenne fontosabb?Carlos vagy a szerep?
-Carlitos ezerszer jobb.
-Na szerintem ez is lerendezve.Alexa,te szereted a focit?
-Nem,utálom.Miért?
-Akkor gyere át hozzánk mert ezek focit akarnak nézni.
-Édes Isten!Megint zajlani fog a ház.
-Mondom:Gyere hozzánk.
-Nem kell 3X mondani.
Megfogott egy óriási zacskót egy kisebb bőrönddel és jött.A zacskóban 4 óriási sör volt.
-Ez mire?-kérdeztük Lizzel
-Ha sör van náluk,akkor ész nincs.
-És a kis bőrönd?Költözöl hozzánk?
-Dehogy!Nem fogok 3 házban lakni.
-3 ház?
-A BTR ház,a Carlexa ház és a tiétek.
-Ja vagy úgy! Na de minek a bőrönd?
-Van benne 1-2 cuccom.Ruha,film,kaja....Ha ők focit néznek és pasis estét tartanak,akkor mi csajos estét tartunk.
-Aha,ez mind szép és jó,de piát nem hoztál?
-Azt hoztam a legtöbbet,mert a szomszédban megisszák.
-Akkor mit nézünk?
-Van Nagyfiúk 1-2,Totál beépülve,Szerelmi leckék,Nászajánlat.
-Nászajánlat és utána Nagyfiúk utána meg a többi.
Elkezdtük nézni a Nászajánlatot....na meg inni.Csak nem nyugisan,mert Carlos folyton küldött egy SMS-t  a gólokról.Alexa kikapcsolta a telefonját,de utána nekem küldték a SMS-ket.Liz nem várta meg az SMS-ket,inkább kikapcsolta.Ez se használt.Minden gólnál másik fiú jött át közölni a hirt.Már untuk,de aztán szerencsénkre nem volt gól és nézhettük a filmet és röhögcsélhettünk.

3 film után Logan jött át orditva mert Belgium nyert 2-1-re.Mindenki próbálta nyugtatni,de nem sikerült.Ekkor jöttem én egy pohár vizzel.És ta-damm!Sikerült.
1 óra unatkozás következett addig amig James rá nem jött ara hogy neki van 7 jegye a The Wanted koncertre,csak lekéstük.Szegény Jamesre mindenki ráugrott.Majdnem összenyomtuk.Bocsánatkérésképpen odaadta Német csokiját és elvitt minket bulizni valahova.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése