2014. április 30., szerda

2.Los Angeles,itt jövünk!

2.Los Angeles,itt jövünk!

Fura reggel.Nagyon is.Nem hallom a szomszédok ordibálását.Pont akkor fejezik be,amikor elmegyek.Eeeezekk......
Bebújtam a nyuszis papucsomba és mentem öltözni.(de persze nem az a cuki nyuszis papucsom van,hanem vérnyuszis.A kedvenc állatom.)
Na de...
Szépen lassan,zombisan odabattyogtam a bőröndömhöz,és válogattam.Megigértem Elizenk,hogy kicsit lányosabb leszek....

...de nem most.
Zombisan mentem mosakodni,hajamat megcsinálni és reggelizni.Lent anya már sütögetett.    
"Gyerünk,kérj bocsánatot!"
"Miért?Igazam volt"
Várj.... mi van?Én most magamban beszélek?Megőrültem...
"Naaa!Sirni fogok.Kééééérrrllleeekkk!
-Szia anya!
-Szia.
-Bocsi hogy tegnap úgy reagáltam arra amit mondtál.Igazából örülök hogy lesz egy tesóm.
-Semmi baj.Tegnap hétfő volt,és akkor képes vagy leugorni egy tetőről is.
-Mi a kaja?
-A kedvenced.Palacsinta.
-Akkor kérem ide.Imádom a palacsintádat.
Gyorsan megettem vagy 6 palacsintát,utána mentem fel a cuccaimért.Körülnéztem és megláttam a padlón egy lapot.Felvettem...

Ez volt az első profi rajzom.Betettem a táskámba,és lementem.
-Hát akkor szia!-mondta majdnem sirva anya
-Naa,ne sirj.Majd valamikor még talizunk.
-De akkor is fogsz hiányozni.
-Nekem is te.És ne idegesitsd fel magad.
-Oké!-megöleltem
-Szia!Hiányozni fogsz.
Kimentem és Lizbe ütköztem.Megfogta a kezemet és húzott egészen a reptérig.Mi voltunk az utolsók akik felszálltak a repülőre.Mikor már elhelyezkedtünk,megkérdeztem hogy mire volt ez jó.
-Minek húztál?
-Csak hogy tudd,késtél...megint.
-Tehetek róla?
-Igen!-ekkor odajött hozzánk egy nő
-Kérem,ne veszekedjenek,mert néhányan már panaszkodtak.
-Köszönjük az értesitést.
Ez után már csendben maradtunk.
Kitudja hány órás út után végre L.A.-ben.
-Minden megvan?-aggódott Eliz
-Asszem...
-Nekem 4 bőrönd,neked 3.
-...és 2 sporttáska.
-Oké!Akkor hozd a bőröndjeidet.
-...és a 2 sporttáskát.
-Ha ezt fogod csinálni,kiraklak a sporttáskáiddal együtt.
-Ne legyél szemét.
-Na hozzad a cuccaid.
-...és a sporttáskáimat.
-Mondom kinyirlak.
Na és jött  a szokásos röhögésünk.Kerestünk egy taxit és mentünk a házhoz.
Mikor odaértünk,csak lestem egy nagyot.

-Liz.A nénikéd véletlenül nem milliárdos?-kérdeztem miközben néztem a házat nagy szemekkel
-De.Miért?-válaszolt azzal a képpel amilyennel én kérdeztem
-Mert aki egy ilyen nagy házat ad nekünk ingyen,az tuti milliárdos.
-Ha ez tetszik,akkor belűről szerinted milyen?
-Remélem nagyon jó.
Bementünk és tényleg... A lélegzetem elállt.Amilyen óriási ez a ház...Ledobtam a cuccaimat,és mentem körülnézni.
A konyha:

Nappali:

Fürdő:

Utána mind ketten beálltunk egy ajtó mögé (mi választottuk ki hogy melyik mögé),és amelyikbe benyitottunk az lesz a mi szobánk.Én szerencsés vagyok:
Igaz,kevesebb rózsaszin lehetne benne,de igy is jó.
Megnéztem Liz szobáját is:

Még volt 3 szoba.



Áliólag ezek valami nyugi szobák.Volt még egy nappali:


Még körbe mentem a házon,hátha van még valami.Találtam is.A kert.Csodaszép volt:
Nagyobb mint amilyennek látszik.
-Liiiiiz!-kiabáltam
-Mi az?Valami baj van?
-Emlékszel,mikor azt mondtad hogy a konyha fog a legjobban tetszeni?
-Igen,miért?
-Mert a kert sokkal jobban néz ki.
Erre a mondatra kijött
-Ohh!
-Ezt nem mondtad.
-Én sem tudtam.De még szerencse,hogy most vettem fürdőrucit.
-Aha,de először körül kéne nézni L.A.-ben.
-Csak azt sem tudom hogy mi hol van.
-2 nyugi szobát hagyott nénikéd,de térképet nem...
-Ez a nénikémféle logika.Na menj öltözni.
-Te?
-Én már megvagyok.
És tényleg...



Felszaladtam a szobámba átöltözni.

Kicsit botlogtam a telitalpúban,de 5 perc után sikerült normálisan járni.
Beértünk egy pláza szerűségbe.Az első egy kávé volt.Persze csak magamnak vettem,ezért Liznek is kellett vennem.Mentem neki venni,közben telefonoztam.Hirtelen forróság a pólómon.Felnéztem,és egy csaj volt előttem.
-Ohh bocsi!-sajnálkozott
-Semmi baj.Én se vagyok ártatlan.
-Alexa Vega vagyok.És még egyszer bocsi.
-Nicole Sanders,de ha Nicolenak mersz szólitani,esküszöm megöllek.Vagy a Nicky-t,Nico-t vagy a Nicc-t használd.
-Oké!Ahogy látom még új lakos vagy itt.
-Igen.
-Segítsek?
-Megkérlek.
-Először haza átöltözni.
-Szerintem is,csak még meg kell keresni....-mondtam volna hogy "Lizát" de pont megjelent
-Azt mondtam,hogy kávét hozz,nem azt hogy barátkozz.
-Szóval nem  kell idegenvezető?
-Jajj,akkor bocs.Liz Clark.
-Alexa Vega.Na megyünk?Mert már kicsit forró a kávé.
Elindultunk haza.Addig beszéltünk,mig Alexa a mi házunkhoz jött.
-Asszem kicsit sokat beszéltünk,mert jöttél erre velünk.
-Hogy-hogy?Én itt lakom.
-Nem lehet hogy másnak is ilyen háza van?
-Nem hinném,mert a BTR ház kitűnik a többi közül.
Kinyitotta a szomszéd ház ajtaját,amiben olyan rumli volt,amit még én is sokallok.
-Carlos PenaVega!!!!-kiabált,mire egy Latinnak kinéző srác bújt ki a verekedő csapat közül-Mi ez a rumli?
-Hát... csak... James!-próbált magyarázkodni
-Persze,mindig én.Kendall!
-Én benne sem voltam,csak belehúztatok.Logan!
-Nos az úgy volt hogy.... James és Steph veszekedtek,és a vége szakitás lett.James mérges lett,neki ment Kendallnak aki kiöntötte a kóláját Carlosra,és Carlos visszaakarta adni,de véletlenül engem talált el,én pedig nekiszaladtam Carlosnak,de félre állt,és Jamest löktem le......-mondta egy levegővel egy egész jóképű srác
-Elég!Carlos mosogat,Kendall söpör,Logan mindent a helyére rak és James... nem nézheti egy hétig a Spanyol sorozatait.
-De pont most fog kiderülni,hogy Eduardo a tolvaj!
-Nem érdekel.
-És te hova mész?
-Csak a városba.
-Na és ők kik?
-Ő itt Nicky Sanders és Liz Clark.
-Haaliii!-köszöntek olvadozva
-Carlos Roberto Pena Jr.,de most már Carlos PenaVega,mivel ez a kis édesség a feleségem.-mondta a Latinnak kinéző srác-Jahh,és igen,Latin vagyok


-James Maslow.Szingli vagyok,vagyis ha ráér valamelyik,csak hivjon.-mondta az egész jó frizurás srác,akinek az utolsó mondatán  elröhögtük magunkat


-Kendall Schmidt.Hogy ne kezdje mindnki,hogy "Szingli vagyok" ezért elmondom,hogy csak Carlosnak van felesége.-mondta a szőke magas srác,aki (ahogy látom) Liznek bejön

-Logan Henderson.És azért se hallgatok Kendallra.Szindli vagyok,és ha....
-Ne lopd a dumám!-nézett rá fenyegető szemekkel a jó hajú
-...és ha csirkét akartok enni,ne Jamest kérjétek meg hogy csináljon,mert leégeti...és egyben a házat is.-fejezte be a cuki 
-Meg....-kezdte megint a jó hajú
-Elég!Átöltözök,addig semmi románc!
-Oké!-forgatták a szemüket egyszerre
-....sárkány.-mondta kicsit hangosan asszem James
-2 hét sorozat nélkül.
-Visszavonom.
Mig Alexa öltözött addig egy csomót nevettünk a fiúk hülyeségein.Olyanok mint négy 3 éves.
A fiúkkal és Alexával elindultunk felfedezni L.A.-t.Hogy mi mennyi dolgot megnéztünk 12:00-tól 18:00-ig...
Már kezdett sötétedni ezért hazamentünk,pedig már csak a Hollywood felirathoz kellett volna mennünk.Úgy röhögtünk ahogy még soha.
Aludni sem tudtam a röhögéstől.Ahogy hallottam Eliz sem,mert minden második percben felröhögött....Ez beteg...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése