2014. május 20., kedd

3.A buli

3.A buli

Reggel 7-kor keltem.Egész kényelmes volt az ágy.
Na mint ahogy mondtam,reggel 7-kor keltem.Lementem a konyhába, és csináltam magamnak citrom- és narancslevet.Pont ittam volna,de valakit láttam az ablakban.Mármint bentről lesett kifelé.Hát ki volt az ugyan?!Liz.Az ablakban ájuldozott.A másik ablakból kinéztem,hogy mi az a hű de nagy dolog.
Hát gondolhattam volna:

De közben én is leragadtam...









Na jó,én csak kicsit.Mikor felébredtem,odamentem a még álmodozó Lizhez és megijesztettem,de úgy,hogy beverte a fejét az ablakba.Erre Kendall és Logan felnézett.
-Ez meg minek kellett?-kérdezte a fejét vakargatva
-Bukj le!-húztam le őt a földre
-Bár csak hallanám hogy mit beszélnek...
-Emlékszel még arra az App-ra amivel ki lehet hallgatni hogy miről beszélnek?
-Igen.Miért?
-Ezt figyuzd.
Bekapcsoltam a telómon azt az App-ot és hallgatóztunk.
-Szerinted nem aranyos a barna?-kérdezte Kendall
-A szőke cukibb.Elhivjam ma valahova?
-Ha ennyire tetszik akkor igen.
-Csak félek hogy mit mond.
-Menj a szerelem szakértőköz,vagyis Mrs. PenaVega-hoz
-Most ebből kihagynám,mert mikor utoljára tőle kértem tanácsot nem lett jó vége.És amúgy is,ezt most saját magam szerint akarom.
-Akkor tessék,arra van a házuk.
-Hahaha,marha vicces vagy.
-Ezt komolyan mondtam.
Na itt gyorsan bekapcsoltam a telefonomon  a zenét,hogy azt higgyék, zenét hallgattunk.
-Jó reggelt!-jöttek be tök boldogan
Kendall ölében egy kismalac volt,aki Elizhez szaladt.
-Bocsi,csak egy anya hiányzik neki.-mondta Kendall,mire Liz még jobban ölelgetni kezdte-Illik a kezedbe.
-Mit csináltok reggelre?-kérdezte Logan
-Csak hallgatjuk Ariana Grande új számát.
-Problem?
-Nincs problémám.
-Mármint az a szám?Mert az az utolsó dala.
-Ja vagy úgy!És igen.
-Imádom azt a számot.
-Mostantól nekem is a kedvencem.-mondtam,mire a Lizzel foglalkozó Kendall oldalba lökte Logant
-Ömm... ma az egyik haverom idejön Miami-ból,és egy szülinapi bulit rendezünk neki,és mindenkinek kell valakit vinnie.Jönnél velem?Mert senkit nem ismerek aki eljönne vele.És kérlek ne üss meg,mert már fáj az arcom a pofonoktól.
-De....Liz...nem maradhat egyedül.
-Ő  is jön Kendallal.
Na és itt hatott a citrom- és narancslé.Felhúztam Logant a fürdőbe.
-Mi  van?
-Van egy nagyon,nagyon de nagyon jó tervem.
-Mire?
-Kendall-Liz.
-Na és mi az?
-Csak csináld amit mondok.
-Oké......... hercegnő.
-3 másodpercet kapsz.Ha letelik,kinyirlak.
-Akkor ma itthon maradsz.
-Akkor majd a buli után.
-Akkor meg tök részeg leszel.Ohh,és elegáns ruhát vegyél.
-Jajj neeeee!Liz rám erőlteti majd a magassarkút.
-Rám meg Alexa az öltönyt.
-De...
-Mindenkire rá erőlteti.Nem értem őt.Néha olyan mint egy 3 éves,néha meg mint egy sárkány.
-Liz meg....-mondtam volna végig,de lebuktam.Liz bejött
-Liz meg?
-Liz meg egy csodás hajú teremtmény.
-Ha hajról beszélünk,megyek hajat festetni.Pá!
-Oké!Itthon várlak.
-Hajat festetni?
-Ez valami mánia nála.Ne kérdezz semmit.Ohh,és ne ijedj meg ha lila hajjal jön haza.
Óriási szemekkel jött ki a fürdőből.
Unatkoztunk.Vagy 5 percig válogattunk végül filmnézés lett.Én választottam,szóval horror.
Egész filmet a kanapé mögül nézte végig.Én meg egész filmen röhögtem,vagyis inkább Loganen röhögtem.A film vége felé megjöttek Elizék is.Logan még mindig nem volt hajlandó ki jönni a kanapé mögül,mert egy lila nem tudom mit látott,és fél hogy egy szörny.Nem szörny volt hanem Liz.:

Gondoltam,hogy lila lesz.
-Mit tettél Logannel?-kérdezte aggódó szemekkel Kendall
-Csak horrort néztünk.
-Akkor ma veled alszik,mert nem fogom hallgatni,hogy az ágyamba nyafog,mert egy szörnyet  látott.Főleg részegen nem,mert akkor meg még rosszabb.
-Zárd be a szobájába.
-Csak az a gond hogy a szobája az enyém mellett van,és képes szétverni a falat.
-Te gondod.
-Pimasz vagy!
-Tudom!
-Na és milyen a hajam?-szólt közbe Lilu
-Szuper,csak más szinű lehetett volna,mert meg szoktalak a barnával.
-De az előtt is lila volt,szóval....
Ekkor bejött Alexa és Carlos veszekedve.
-Mi a gond?
-Alexa kapott egy szerepet,és Párizsba kéne mennie 8 hónapra.
-És hol itt a gond?
-Párizs jó messze van innen.8 hónap.Te hogy birnád ki anélkül akit szeretsz?-fakadt ki Alexa
-De ilyen nincs többet.-szólt közbe Carlos,majd felváltva mondták az okokat
-De te is csak 1 vagy.
-Én várnék rád 10000 évet is.
-Hé-hé!-szóltam közbe,mert már untam ezt-ez film vagy sorozat?
-Sorozat és 2 évadban szerepelnék.
-Ha jól tudom 8:2=4.Vagyis 4 hónap lenne 1 évad és ha Alexa csak az 1.évadban szerepelne akkor csak 4 hónapig lenne ott.És miért nem mész vele?Jó kis nászút lenne.
-Az igaz.Carlos,mit szólsz?
-Tőlem.Legközelebb is idejövök amikor veszekedünk.
-Ne tedd!-kiabáltam neki az ajtó mögé
Ezek után leültünk és megnéztük a Jégvarázst.Hát nem sok mindent láttam,mivel elaludtam.
A felkelés kicsit fura volt.Logan ölében a fejem,a kezem pedig az övében.Vártam,hátha felkel és utána én is felkelhetek.....Várhattam 50 évet is,mert csak ült,ült és Flappy Birds-t játszott.Kicsit nyújtóztam,mocorgtam  hogy ott-e van Liz és Kendall.Már lent voltam a földön,szóval nincsenek.Logan megfogott és visszatett a kanapéra.Én erre szépen lassan felkeltem.
-Jó reggelt te örökké alvó!
-Nincs is reggel.
-Akkor:Jó nemsokára estét!
-Hülye vagy!Hol van Liz és Kendall?
-Csak ruhát válogatnak.
-Úúúú,ruhát válogatnak.Na biztos.Mióta vannak fent?
-5 perce kb.De neked is jó  lenne,mert 7 óra.Remélem fél óra alatt kész vagy.
-Oké polgármester.
Ezen röhögött egy nagyot,pedig nem is viccnek szántam.Felszaladtam és kikészültem 10 perc alatt.Igen,a rekordok könyvében is benne lehetnék.Kisminkeltem magam stb....


Lefelé menet találkoztam Lizzel és Kendallal.Olyan aranyosak voltak együtt,mint Liz ruhája.

Nemsokára elindultunk.Azt hittem,hogy egy nyálas öreges vacsora lesz.De nem.Rendes nagy buli csak mindenki kiöltözve.Pörgős zene meg minden.Mikor beléptünk épp Avicii-Wake me up ment.Csak az volt a kár,hogy mikor beléptünk,1 közepes pohárban volt valami és azt meg kellett inni.Mikor megkérdeztem hogy mi ez,azt a választ kaptam hogy Hangulatfokozó.Megittuk és semmi bajunk se lett.Carlos és Alexa már a táncparketten rázták.James pedig egy nagyon ismerős csajjal smárolt.Először mentünk a szülinapos sráchoz..... AKI NATHAN!
-Héé!Te mióta vagy itt?-kérdeztem csodálkozva
-Ma jöttem,és szóltam hogy megkapod a fizetésed.
-Hogy kaptad meg?
-Az csak rám tartozik.
-Okééé! És ha már szülinapod alkalmából vagyunk itt...Boldog szülinapot te eszes!-megöleltem
-És hogy szedted fel ezeket?-mutatott Loganékre
-A szomszédjaim.
Ekkor hozzám hajolt.
-Logannel vigyázz mert nagy csajozógép.
-Hülye vagy!Mondták már?
-Igen,te folyton.Na de ne álljunk itt mint a hülyék,hanem spuri bulizni.
Bementünk Lexaékhoz és követtük őket.
Demi Lovato-Neon Lights=Mi már tök részegek vagyunk.Na jó,nem annyira.
Egész buli alatt egy izmos tetovált srác engem bámult.Mikor Liz elment WC-re a srác odaült mellém.Beszéltünk,de én nem túl sokat.Mikor már indultam volna el vett nekem valami furcsaságot.Megittam,mert azt sem tudtam mit csinálok.Hirtelen szédülni kezdtem majd jött a hányinger.Utána meg már összeestem.A srác megfogott és felvitt a szobába.Letett az ágyra és elkezdett csókolgatni.Utána már próbált vetkőztetni.Ezt sajnos nem tudtam megakadályozni,mert mozdulni sem tudtam se beszélni.Néhány másodperc múlva már homályosan láttam,és alig hallottam.Azt még láttam,hogy valaki bejön a szobába és ordit,de már __________________________.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése